poniedziałek, 29 lipca 2019

Zakres obowiązków pracownika sklepu spożywczego wzór

Co zawiera zakres obowiązków pracownika? Zakres obowiązków pracownika jest powiązany z rodzajem pracy określonym w umowie. Zaś określenie konkretnych zadań na danym stanowisku często znajduje się w odrębnym dokumencie, w którym zakres czynności sporządza się przez wypunktowanie obowiązków, które będą należały do pracownika.


Oto podstawowy zakres obowiązków sprzedawcy: – Sprzedawca obsługuje kasę fiskalną. Dba o ład i porządek w miejscu pracy. Obsługuje klientów. Nadzoruje zamówienia towaru. Kwituje dostawy towaru.


Zajmuje się dokumentami gwarancyjnymi. Wydaje paragony oraz faktury. Tak więc osoba na tym stanowisku ma znacznie więcej obowiązków niż zwykły pracownik sklepu.


Praca kierownika jest bardzo odpowiedzialna, często wiąże się ze stresem. To kierownik odpowiada za funkcjonowanie całego sklepu. Często musi podejmować szybkie decyzje czy działania.


DANE DOTYCZĄCE PRACOWNIKA. Imię i nazwisko pracownika Karol Traczyk 2. Wykształcenie średnie techniczne 3. Dzięki za to, że udało się zamieścić zakres obowiązków sprzedawcy w sklepie. Szukam właśnie pracy jako sprzedawca - w sumie obojętnie mi czy będzie to sklep odzieżowy, spożywczy czy jakikolwiek inny (no może za wyjątkiem marketu z elektroniką :)) Nie mam za bardzo pojęcia jak napisać cv bez doświadczenia jako sprzedawca. CV kierownika supermarketu czy moda uliczna w CV kierownika sklepu odzieżowego.


Jak sporządzić zakres czynności pracownika. ZAKRES OBOWIĄZKÓW PRACOWNIKA. Zawarcie w umowie o pracę postanowienia, że pracownik ma wykonywać inne polecenia przełożonego, nie upoważnia pracodawcy do dowolnego kształtowania zakresu obowiązków pracownika. Kasjer to osoba pracująca w sklepie, supermarkecie, centrum handlowym – mówiąc najogólniej, we wszystkich punktach handlowych, gdzie sprzedawane są towary.


Osoba na tym stanowisku obsługuje kasę fiskalną, często również rozkłada towar i doradza klientom. Praca wymaga wielogodzinnego stania (zwłaszcza w mniejszych sklepach) lub siedzenia (w supermarketach, hipermarketach). CHARAKTERYSTYKA ZAWODU W najbardziej ogólnym ujęciu obowiązki kierownika sklepu są bardzo podobne do tych, które spoczywają na osobie zatrudnionej w charakterze kierownika salonu, z tą jedynie różnicą, że sklepem nazywamy zazwyczaj lokal handlowy, podczas, gdy salonem może być także punkt usługowy. Kierownik Sklepu - poradnik portalu Praca.


Zakres jego obowiązków obejmuje jednak znacznie więcej czynności, mających doprowadzić do tego efektu. Są to przede wszystkiudzielanie informacji o ofercie, doradzanie w zakupie, bezpośrednia obsługa klienta, jak i dbanie o jak najlepszy wygląd sklepu i ekspozycji. Rozszerzenie zakresu obowiązków pracownika nie będzie wymagało sporządzenia wypowiedzenia lub porozumienia zmieniającego, jeżeli nowe zadania będą się mieściły w ramach rodzaju pracy, jaki wynika z umowy o pracę.


Jeżeli w zakładzie pracy dla zatrudnionych osób są sporządzone pisemne zakresy obowiązków, w przypadku zmian pracownicy powinni zostać poinformowani o tym w takiej. Z zakresem czynności powinniśmy zapoznać się przed podpisaniem umowy o pracę. Złożenie podpisu jest równoznaczne z akceptacją zasad ustalonych przez pracodawcę.


Zmiana zakresu obowiązków. W trakcie trwania stosunku pracy pracodawca ma prawo zmienić zakres czynności, ale musi poinformować o tym pracownika.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty